Skuteczność gadżetów reklamowych

Każdy konsument w kontakcie z różnymi firmami prędzej czy później otrzyma jakiś gadżet reklamowy, raczej nie da się od tego „uchronić”. Kojarzy on się zwykle z kolejnym niepotrzebnym długopisem, breloczkiem czy też smyczą na klucze. Promowanie swojej firmy za pomocą takich akcesoriów na pewno nie utrwali dobrego wizerunku przedsiębiorstwa, spowoduje tylko irytację obdarowywanej osoby, która wyrzuci nieprzemyślany upominek do kosza. Jeśli chcemy aby nasza firma wyróżniała się wśród reszty powinniśmy zainwestować w bardziej oryginalne gadżety, które przyciągną zaintrygowanych nimi klientów.

Najnowsze trendy

 

T-shirty

 

Ostatnio wiele firm decyduje się na wyprodukowanie koszulek z napisami, logo lub zabawnymi hasłami w celu rozreklamowania swojej oferty. Jest to świetny pomysł bo nie generuje zbyt wysokich kosztów (jeśli kupujemy hurtowo) a można wykazać się inwencją twórczą jeśli chodzi o projekt T-shirtu. Uważać musimy na jakość zamawianych koszulek i umieszczonych na nich napisów, żeby nie stały się jednorazowe a nasza reklama dotrze wszędzie tam, gdzie ktoś będzie nosił T-shirt z naszym logo.

 

Kubki

 

Kubki rozdawane jako gadżet reklamowy także cieszą się sporą popularnością bo jest to rzecz, która przyda się każdemu. Osoba korzystająca z niego pijąc poranną kawę będzie sobie utrwalała nazwę danej firmy a jeśli wokół niej będą jacyś ludzie (rodzina lub współpracownicy) reklama przedsiębiorstwa rozszerzy się na nich. Ciekawym rozwiązaniem będzie umieszczenie na kubku jakiegoś zabawnego napisu, który będzie rozśmieszał osobę która zerknie na niego pijąc swój ulubiony napój.

 

Torby i plecaki

 

Traktując tego typu gadżety jako reklamę musimy pamiętać, że nie każdy nosi codziennie plecak lub torbę jednak zwykle są to rzeczy podchodzące pod mobilną reklamę. Taka torba czy plecak powinna być w kolorze firmowym aby nikt nie miał wątpliwości o jakie przedsiębiorstwo chodzi. Ostatnio jednak coraz więcej inwestuje się w torby na laptopa lub tablet, co jest rzeczą bardziej praktyczną i pożądaną.