Słodkie gadżety reklamowe

Upominki z logiem firmy jakie otrzymujemy nie zawsze są trafione. O ile paczka chusteczek czy kolejny długopis może nam się zawsze przydać gorzej z rzeczami typu smycz na klucze, breloczek lub kolejna zabawka antystresowa. Nikt raczej nie chce gromadzić tak niepraktycznych rzeczy bo zajmują tylko miejsce w szufladzie i mogą drażnić zbyt agresywnym logo firmy od której dostaliśmy „prezent”.

Dopasowanie gadżetów reklamowych do firmy

 

Zwykle gadżety są mile przyjmowane, traktowane jako nieszablonowa reklama, chęć wyjścia do konsumenta. Jednakże każda osoba odpowiedzialna za ich wybór a potem dystrybucję powinna wziąć najpierw po uwagę profil klientów danej firmy, ich potrzeby i oczekiwania. Tylko wtedy gadżety reklamowe spełnią swoje zadanie, będą wpływać korzystnie na wizerunek przedsiębiorstwa oraz będą pozytywnie odbierane przez ludzi.

 

Firmy zajmujące się marketingiem często starają się przekonać właścicieli innych biznesów w zainwestowanie z upominki firmowe. Jest to dobry pomysł jednak najlepiej zacząć od pomysłu sprawdzonego i niezbyt drogiego chociażby żeby sprawdzić czy tego rodzaju reklama pomaga w rozwoju przedsiębiorstwa. Jedną z propozycji są słodycze a konkretniej cukierki reklamowe. Nie wymagają one dużych nakładów finansowych a według badań konsumentów są najlepiej ocenianym gadżetem reklamowym, świetnie wpływającym na opinię i postrzeganie firmy.

 

Cukierki jako gadżety reklamowe

 

Agencje reklamowe pomogą nam dobrać rodzaj cukierków, zaprojektują opakowania z logo firmy lub nadrukiem firmowym oraz pomogą w innych działaniach marketingowych. Dzięki temu będziemy w stanie dojść do sporej rzeszy obecnych oraz oczywiście przyszłych klientów, zadowolonych z upominku. Może okazać się, że grono odbiorców przyjdzie do naszego przedsiębiorstwa mimo tego, że wcześniej zupełnie nie słyszało o nas. Dowiedzą się o istnieniu firmy, zainteresują się ofertą jeśli dadzą zaskoczyć się takim gadżetem reklamowym. Nieszablonowe działania reklamowe są świetnym pomysłem na kreowanie pozytywnego wizerunku i stałego rozszerzania bazy klientów. Otrzymanie pysznych cukierków z logo firmy na pewno przekona wielu nowych konsumentów do skorzystania z usług przedsiębiorstwa.

 

Ważnym elementem przy wyborze odpowiedniego produktu reklamowego jest samodzielne wypróbowanie propozycji agencji reklamowej. Jeśli my będziemy zadowoleni, klienci otrzymując ten sam produkt wysokiej jakości także się nie zawiodą.